2 dagar

nu är det bara 2 dagar kvar tills jag kan fokusera helt o hållet på nya lägenheten...
idag ska jag om en stund åka bort till den andra, och plocka ur det sista, skruva ner lampor o sånt som är kvar. sen är det bara o börja städa... är inte så jätte mkt kvar o städa ändå... dra över köket lite snabbt bara, grovjobbet har gjorts där redan. sen är d badrummet oxå som kan ta lite längre tid. men tror det går hyfsat fort ändå..
ska bli skönt när allt är klart... iof när jag är klar med min så har vi ju filips lägenhet kvar... den blir o röja ut på söndag...

sen idag blir d en sväng o fixa tårta tills ikväll. min bror fyller år, så vi ska dit ut och äta lite. o fira morsdag oxå. jobbade så hann inte med det igår.
och idag blir jag av  med min soffa oxå, han som ska ha den kommer o hämtar den. ska bli skönt. och kul o få lite mer pengar på kontot =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad skönt när ni har städat färdigt, då får ni allt mysa ordentligt i nya lägenheten!

2011-05-30 @ 08:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0