40-50 min senare

nu har jag faktiskt varit uppe på vinden. hade inte så där jätte mkt skit där uppe. men har nu omorganiserat så alla kartonger är staplade på varandra och i ett hörn.

blev 1 ½ sopsäck med skräp o bara slänga av med oxå. skönt o bli av med lite sånt. visst lite hade man säkert kunnat sälja av med. men just nu vill jag bara bli av med så mkt skit som möjligt så det blir så lite som möjligt att flytta på sen.
för sen ska jag rensa och sälja massa saker. har en hel del porslin som vi inte behöver, kaffemuggar o massa. blir antingen o slänga ut det på tradera lr på en loppis någon helg.


ne nu ska ja slöa lite... innan ja måste laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0