frukosttajm

nu sitter ja o äter lite frukost. idag består den av en kopp varm choklad och tre ostsmörgåsar.

sitter o funderar på vad jag ska göra med den här dagen. börjar jobba kl 15 i eftermiddag, och det jag vet att ja måste göra innan är o laga mat, så vi har matlådor imorn jag o filip.

funderar annars på och gå upp på vinden med en svart sopsäck och rensa bland allt skit där uppe. är ju bara 9 dagar kvar innan första lasset går till nya lägenheten, den 26 maj =)
då har jag fått låna en bil av filips kompis, så jag inte ska behöva åka så många vändor med alla kartonger, utan nu kanske det räcker med en, max två vändor. ska bli skönt!
sen på kvällen då när filip slutar ska vi ta o åka till honom och lasta bilen med hans kartonger o åka upp med.

fredagen den 27 maj kommer jag nog att hålla till i nya lägenheten, packa upp kartongerna o fixa lite. sen är det dags för inflytt den 28 maj. jag jobbar 7-16 den dagen, så filip får börja o köra på sina möbler då på dagen, så kör vi mina sen när jag slutat.
så den 28e blir första natten i lägenheten, ska bli grymt kul o flytta. få vårt gemensamma boende.
kvällen den 28e så har jag lovat alla som hjälper till, ska få mat o dryck. får se hur mkt jag fått upp om det blir något hemlagat lr om det blir hämtmat, tror nog på hämtmat faktiskt. men det kan vara gott när man har burit massa under en hel dag.

ne nu ska ja ta tag i denna dag!

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0