igår

igår gjorde jag verkligen mycket. känns bra o få lite gjort på en o samma dag...

men idag är ja helt död, känns som jag inte sovit något alls, men har sovit som en stock ändå.

så idag undrar jag om jag kommer få lika mkt gjort, tror faktiskt inte det. men det jag måste göra är och vika ihop två filtar från igår, när vi var på speedwayen, dom blev lite fuktiga, så har fått ligga o torka i natt. sen måste jag ta tag i disken o köket, innan jag ska ha visning av lägenheten, behöver ju inte se mer åt helvete ut än vad det redan gör just nu här hemma. det är som o bo i ett kaos verkligen. men men, två veckor till, exakt idag faktiskt, så får ja bor så här. jag ska nog stå ut :D

börjar faktiskt bli klar i lägenheten. men sen är det vinden som står på tur, och där är det inte alls lika roligt. så jävla mkt skit man har. men det mesta som står där uppe skall jag nog inte ha kvar, några kartonger med gossedjur, barbiedockor och lite sånt jag hade när ja var liten, lite sånt ska ja ha kvar. men annars blir d nog tippen med mkt saker. lr om dom sakerna får hänga med på en loppisvända!

nej, dags o ta tag i detta o äta lite frukost =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0