nycklar

Nu ska ja strax gå o sussa lite... börjar bli trötter. och jag måste samla alla krafter som jag bara kan. för imorgon händer det. ska vara nere på stångåstadens kontor kl 9 när dom öppnar och möta upp nuvarande hyresgäst i den lägenhet som vi ska flytta in i, för att jag sen ska ta över nycklarna av henne. för imorn är lägenheten våran =) så himla underbart det kommer att bli.

så imorn kommer jag åka som en jojo fram och tillbaka mellan lägenheterna, med kartonger och mindre möbler. ska blir skönt o blir av med allt här hemma nu. så man kan städa....

ne nu börjar det bli mörkt både ute och inne, så dags för sängen.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du inte ta några bilder o visa hur nya lägenheten ser ut!

2011-05-26 @ 14:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0