packning

börjar bli jävligt trött på o packa nu alltså. nu vill jag bara flytta...


men idag ska det bli totalröj här hemma. för har tänkt att lördag är det vinden och städning som gäller. får väl se hur långt jag kommer  i denna planering. men det måste ju ske, för torsdag nästa vecka så ska vi flytta mina saker, och fredag blir det filips saker och på lördagen går bådas möbellass, för lördag den 28e då är det inflytt o första natten i nya lyan. längtar. förstår inte att det bara är 1 ½ vecka kvar =) tiden har gått så himla fort.



i helgen har det bara varit jobb. men igår efter jobbet så hade jag min sista visning av lägenheten, så på måndag borde det bli klart vem som får den.

sen igår åkte jag ner till filip, o vi åkte vidare till hans syster. hennes minsta tjej blev stora tjejen igår, hela 3 år. så vi var där o firade lite, fick tårta o hon fick paket. hon fick hårspännen av oss. det verkade hon gilla. =)
vi var kvar där till åtta lr något, så vi fick lite mat o så. mkt mkt trevligt!

sen åkte vi hem o kollade på hockeymatchen. första perioden var väl inte så intressant tyckte ja inte. andra var mkt bättre, till dom 10 sista minuterna då sverige tappade massor o finland gjorde mål, sen var d kört sista perioden, jag var så trött så ja gick o la mig, vi hade ju ändå förlorat. men jag vet inte vad slutresultatet blev sen.
fast silver är väl itne helt fel ändå lr?





nej nu ska ja börja med packningen...

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0