modell för en dag

igår var jag o tjejerna i norrköping. vi skulle bli fotograferade av en proffs fotograf.

och vi blev sminkade av make up artister. alla blev vi nöjda med resultatet.



så här såg d ut under sminkningen



här är den bild som jag är mest nöjd med. =)



även i svartvitt, men inte alls lika bra enligt mig.











denna är rätt bra oxå faktiskt. lr!?














denna är jag riktigt nöjd med oxå faktiskt!





den här bilden var riktigt häftig... bara en massa huvud som stack fram :D





kul med gruppfoto på alla oxå!





denna är kul när alla kollar åt olika håll. och alla ser ut o ha det riktigt kul =)





ja det var de bilder som jag har köpt. kommer nog uppdatera med vännernas bilder senare, då vi ska få varandras kort av varann...

efter fotograferingen så gick vi till harrys och käka. riktigt gott var det. mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0