Idol

Hej, ligger för till fället i soffan o kollar idol.

Idag har jag jobbat på Mercus, så som de andra dagarna denna vecka. Går framåt för varje dag, så den 1 nov är jag nog varm i kläderna.

Efter jobbet hade vi tjejfika hos Sandra o Liv, d var jag, fia o victoria där. Sandra bjöd på morotskaka o äpplepaj. Men duktig som jag är så tog jag min camebridge bar och två clementiner istället, klapp på axeln.

När jag sen kom hem så började jag röja hemma, sett för jävligt ut helt enkelt alldeles för länge. Men nu ser d bättre ut, men fortfarande finns d städning o göra, d blir på söndag.

När jag kom hem så var min underbara älsklinh helt underbar, han gick runt o jävlades och var på gott humör och visade sin spralliga sida, som jag ÄLSKAR..

Men nu ligger han o sover i soffan. Han är sååååå söt =)

Nu ska jag se vidare på idol, om några v sitter vi i publiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0