40 min

idag har jag jobbat kväll. 15-21. detta innebar ju att jag missade mina danskurser ikväll. men jag kom på precis innan jag skulle åka att jag skulle ju hinna vara med en stund på den ena kursen. den startar kl 20,30 och jag har typ 5 min med bilen bort till lokalen där kursen hålls. så jag hann ju vara med en stund ialf.

dock blev d ju inte så mkt dans, då jag kom lagom till "pausen". men fick röra lite på mig ialf. men imorn missar jag den roligaste kursen. den som ger mest. för den får man dansa MASSOR på. men men. får ta d nästa vecka. men tänkte nog gå på friträningen och workshopet på onsdag, pga jag missar de andra kurserna.



nu sitter jag vid köksbordet o äter några marie kex med smör på o ett glas juice. vet att man inte ska äta innan sängdags, men var så himla hungrig! bara tvungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0