boogie woggie, bugg och lite sömn

idag är jag helt DÖD. skulle göra allt för o få sova.

blev mkt träning igår. först cykelturerna på totalt 13 km.

sen åkte jag på danskurs. först var det en timme boogie woogie. även fast vi bara lärde oss grundstegen så blev man helt svettig.

sen efter kursen hade jag 1,5 h väntetid, tills min buggkurs skulle börja. var väligt svettigt den kursen oxå. och rolig. två helt fantastiska kursledare som skojar o grejar hela tiden.

när jag kom hem var ja så hungrig så blev två mackor och en kall dusch. sen somna ja som en stock.
men har vaknat flera ggr i natt, så inte sovit så bra. så när klockan ringde 04.25 var jag helt död, och är fortfarande efter frukost o så.  men bara o ge sig fan på o klara 9 h jobb.

blir nog lite sovpaus när ja slutar så jag orkar dansa 1,5 h ikväll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0