ovandling

som ni redan vet så har vi tapetserat om en vägg i hallen. nu är allt klart. även nya möbler till hallen. wow. det blev en helt annan hall alltså. jätte mysig.



detta möts man av när man kommer hem. mysigt blev det. o nu har jag äntligen någonstans o sitta när jag tar på mig skorna. =)

Något som jag även skulle kunna tänka mig o göra, är o sy nytt tyg till korgarna och madrassen. bara frågan, vilken färg?

sen gick vi in en sväng på chili oxå. och där handlade jag ett väggord. Welcome. det ska sitta i hallen oxå. men fick inte upp det idag.

sen handlade jag en whiteboard oxå.



här ska jag skriva vad vi ska äta på vilken dag.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad fint det blev!

2011-09-10 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0