vatten i hoon

som jag skrev i inlägget tidigare ikväll så hade vi något problem med vårt avlopp i köket.

ikväll nu när jag kom hem efter dansträningen, så skulle jag ta tag i disken efter middagen vi åt innan vi åkte hemifrån, filip här hos sin kompis och kollar på speedwayen, och började då att spola vatten för att skölja av tallrikarna och kastrullen. och som jag sa innan så åker vattnet upp i andra hoon och sådär. nu sa d bara plurrbrup typ, bara bubbla till. och sen var det stopp. halva hooarna var fulla med vatten... och nu typ 10 min senare har bara hälften sjunkit undan.

sticker man in huvudet i skåpet hör man itne ens att det rinner i rören. så igensatt är det. hoppas att rörkillarna hör av sig imorgon så detta kan bli fixat. för vi kan  inte ens skölja av tallrikarna innan det blir fullt med vatten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0