Träningsvärk

Igår var vi på det jobbigaste passet någonsin. Box stod på schemat. Men den ordinarie tränaren var sjuk så de hade satt in en annan istället, Johan. Han kör i vanliga fall CrossFit passen som är en gång i veckan. Och han körde totalt slut på oss. Samtidigt som det är jobbigt är det JÄVLIGT skönt.
Idag då, hur mår min kropp. Jo, den mår bättre än vad jag trodde. Är väldigt öm dock, så imorn kommer jag nog ha mest träningsvärk kan jag tro.
För Johan körde inte bara Box, han körde massa annan kroppsträning oxå. Blandannat mkt mage och ben. Många situps blev det och många utfallssteg. Känns i båda delarna idag att de musklerna fick jobba.
Men nu är det vila med träning fram tills på måndag igen. då är det steppass igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0