Bebis 25/1 2014

Den 15 Maj i år så kissade jag på stickan. O den visade två sträck = GRAVID.
Den dagen skulle jag till sthlm på en kurs/infomöte med mina STF kollegor från lkpg. Så hela dagen gick mina tankar i huvudet på HUR/NÄR jag skulle berätta för Filip om bebis.
Bebis var inte planerad men lika välkommen ändå.

Filip blev nog chockad bär jag berättade att han skulle bli PAPPA. Så hans första kommentar var NÄR!?

Den 17 Juli var vi på första ultraljudet, även då bilden är tagen. Då va bebis va 13 v gammal o ca 6 cm lång. I torsdags när vi var på andra ultraljudet var bebis 20 v gammal o ca 20 cm lång. Det händer mkt på 7 veckor.

Idag är vi i vecka 21 20+0 och nu känner jag bebis i magen. Så himla skönt o få besvar på att man har något där inne.
I torsdags då gjorde vi graviditeten officiell för vänner o bekanta. Det var riktigt skönt o kul. För nu kan man prata öppet om de och verkligen njuta av att vi ska bli en till i vår familj.

Linda + Filip = Pyret <3 vi älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0