Energi

Idag har man jobbat istället för chefen på min lediga dag. Men får en ledig dag på söndag istället :) o det känns bra eftersom då får jag se min underbara Sambo som arbetat borta hela veckan. 

Efter arbetet idag så kom jag hem o bestämde mig för att börja plocka lite hemma. Vi har väl inte städat ordentligt sen vi fick vårt köpta hus. Så huset vi bor i nu har blivit lidande. Har arbetat sen direkt ner o renovera i huset o sen hem o  sova ungefär. Samma sak sen 25/7. 
Så jag börja plocka ordning i badrum o hall på nedervåningen. Damsög o startade tvättmaskinen. Så nu skiner d igen, o vilken energi man får då man verkligen ser resultat. 

Kl 18 hade jag en inbokad massagetid. Så därför fick d bli en paus idag från renoveringen. Massagen var behövlig. Fanns mkt knutor o stela punkter, speciellt i nacken. Så känns lite lättare nu när det är uppmjukat. Skööönt! Bebis tyckte nog oxå om massagen, för den rulla runt o böka en hel del :) 

Men så fort jag kom hem från massagen så var energin som bortblåst. Så gjorde mig kvällsmellis o kollade en timme på tvn. O nu sängen, för imorgon ringer klockan strax efter 4... Så GODNATT mina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0