jobb o hus

Emeliié om statoil:
Vilken mack ? jag bor ju i norrköping men är jätte ofta i Lkpg.. du vet LHC i mitt hjärta ;) måste på varje match xD

jobbar du i den statoil macken där man svänger av mot linghem ? :)

SV: ja det är den stationen du beskriver, där man åker av mot linghem...

Linnea om Åker iväg en sväng till kisa, för att vara...:
Det var meningen att jag skulle bli nyfiken här, inte sant? (och det blev jag...)

SV:  ja d var tanken att folk skulle bli lite nyfikna. men kan berätta att det inte var något som var intressant ändå.. lr det kunde varit. vi kollade på ett hus som skulle bli till uthyres. men det var inge och ha tyvärr. hade d varit fint inuti hade det varit perfekt. samma pengar som min lägenhet och mkt större. men standarden var mkt sämre än vad min lägenhet är, så d kändes inte rätt alls.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jaja, det kommer fler!

2010-06-17 @ 10:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0