veckans innehåll

i veckan har d inte blivit mkt gjort. var på måndagsklubben i måndags i vadstena. mkt folk. riktigt kul. träffa lite gamla klasskompisar man typ inte sett sen vi sluta nian. mkt trevligt.
även om d inte slutade som vi tänkt. men det tänker ja inte ta upp här o nu!

har skrivit tidigare om att ja haft problem med min mage. o den här veckan har varit jätte jobbig. i tisdags var ja så bakis att ja inte fick behålla en ända grej ja käkade. mkt mkt jobbigt. var fortfarande bakis på tisdagen kändes det som. men var magkatarren som spökade. Så igår var jag  på apoteket innan ja åkte o jobba, så fick något mot magen. och idag känns det bättre, vet inte om d är medicinen lr om d är att magen är bättre. men ska fortsätta äta dom så får vi hoppas på att ja blir bättre.

idag blir d o fixa lite i lghten, ska ha fest här på lördag så kan ju vara bra om d ser lite vettigt ut. sen ska ja försöka komma på någon enkel mat som ja kan göra o ha med till jobbet. något förslag?

imorn ska jag o Sandra jobba på ett bröllop, ska bli intressant. och roligt. och rolligt med lite extra pengar =) sen blir d hem till mig och festa direkt efteråt. pojken o ja ska ha inflyttningsfest. kommer nog bli roligt. även om ja inte ett dugg e sugen på sprit, har avsmak sen i måndags om man säger så. lr rättare sagt från i tisdags. men blir nog lugnt, lr d får man se när man kommer dit =) kan man aldrig förutspå.

sen på söndag är d Gistad Marken. så blir o åka till föräldrarna o hälsa på. dom kommer hem idag från usa så kan bli roligt o höra vad dom haft för sig under 10 dagar på andra sidan jordklotet.

ne, ska gå till frysen o kolla om ja kan komma på något gött till lunch o matlåda. puss

Kommentarer
Postat av: Åkepåke

hej linda! vet ej om du minns mig glömde min jacka med iåpod och allt hos dig i somras 2008. Daniels kompis här



Undrar om du kan adda mig på msn? för en kort kort sak. Känns genenant att ta upp med dig.

2009-08-28 @ 10:50:44
Postat av: Anonym

Hon har ramlat och gjort sig illa. Vem var det du träffade? kram k

2009-08-28 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0