Alla <3 Dag

denna dag blev o gå upp tidigt. började jobba kl7... så upp vid 5 halv 6 =S
var en väldigt lugn dag på jobbet.
sen när ja var utomhus och plocka skräp och fixa ordning så kom d fram en människa.
- "är det du som är linda?"
- "ja, det är jag"
och så gav hon mig ett bukett med blommor. OJ det trodde jag aldrig, så gick in för o kolla på dom. jätte fina. tack älskling!

senare på arbetsdagen så kom älskling o hans kompisar A o P in. satt o snacka lite o sådär.
När jag kom hem så hade älskling städat ordning här hemma. så snällt. blev jätte fint =)
och då började ja o göra med min överraskning som ja tänkt mig till honom. det var ju så att han hade namnsdag på fredagen oxå, så han sa att han ville ha tårta. så d skulle han få. hade köpt en rulltårta som ja skärde upp och formade ett hjärta utav. och sen på med grädde och hjärtformat strössel. blev skit fint. dock ingen bild på , tyvärr.
sen fick han sin present, det var spelet "försspelet". det var rätt så komplicerat. men helt okej.

efter att vi gjort oss i ordning så gick vi ner till tannefors centrum där vi hade bestämt att vi skulle äta plankstek. riktigt gott var d.
sen hem och vänta på att A, P och J skulle komma. skulle festa lite.
blev en riktigt bra alla <3 dag faktiskt. fast ja hängde såklart inte med killarna ut på krogen. skulle ju upp kl6 på söndagsmorgonen så var inte så sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0