Ellosbeställning

härom dagen fick ja hem en liten katalog från Ellos. hitta skit snygga tröjor, var bara tvungen att beställa. blev lite mer dock. handlade för 770 kr =)
          

ja det här är vad ja beställde då. handdukar och sängkläder är alltid bra o ha.
men det ja ville komma till med detta inlägg är att posten har gjort bort sig, som har sorterat mitt paket fel. så d hamnade på ica i johannelund. Och för er som inte vet vart d ligger så ligger d typ 5min bort med bilen, så ja hade ju kunnat hämtat det där. Ne, utan nu har dom skickat tillbaka d till sorteringsavdelningen i jönköping igen. Men paketet är nu sorterat till rätt plats hoppas jag, så möjligtvis att ja kan hämta d ikväll lr imorn. får hoppas på d, för vill ha mina kläder =)

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0