Ensam och tråkig

Den senaste tiden har jag fått mig en tankeställare. Folk har frågat vad jag gör på min fritid och liknande. Och jag vet inte vad jag ska svara, för jag gör fan i mig inte ett jävla skit. Så ja måste vara en tråkig person. När jag inte jobbar så sitter ja hemma o glor på tv. det är nog d ända ja gör. Känns som ett väldigt tråkigt liv.

Som denna helg. Visst jag jobbar, 16-24 både fredag, lördag och söndag. Men det finns ju massor med tid innan som man kan spendera med vänner och liknande. Men vad har jag haft för mig då.. hmm.
lördags så satt ja hemma och väntade på att min moster skulle ringa o säga att ja fick komma förbi dom innan jobbet. för dem skulle åka o klippa sig vid 11 tiden. så tänkte att dom måste ju vara hemma vid 12-13 någon gång. Tiden gick... hörde inget. så ja ringde mamma vid 14:15 något och kollade om hon var hemma. det var hon, så åkte dit en sväng innan jobbet. sen vid halv 4 får ja ett sms av moster, "tiden sprang iväg, åkte till mormor en sväng efter klippningen". Om man bestämt att man ska ses så åker man väl ingen annanstans?
sen idag söndag, ja då sov ja iof till 11 någon gång. men då gick ja upp ur sängen och la mig i soffan direkt. och här ligger ja än. vilket jävla tråkigt liv.
och B hittar på massa saker, men inte frågat alls om jag vill med. känns ju jävligt kul. vill han ens umgås med mig när ja inte ens blir tillfrågad? han påstår d, men ja vet i fan.

sitter här i min soffa varje dag, jag orkar varken äta lr röra mig. kommer väl växa fast i soffan! så om ni undrar vart ja håller hus, så hittar ni mig med 99% säkerhet i min soffa.

jag har inte ens ett intresse lr hobby som en kan hålla på med. folk måste tycka ja e tråkig. LR???
någon som har ett förslag på vad ja kan komma på att göra när ja varken har några vänner lr övrig umgängetskrets?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0