kommer inte gå vägen denna gång heller

vad ja menar är att ja letar lägenhet. hitta en perfekt i johannelund för någon vecka sen. en två på 52 kvm för 4000 kr typ. det är exakt så mkt som ja kan tänka mig o betala. för vill ha en större lägenhet .... vill ha ett sovrum. för blir jobbigt när man är två, och den ena ska upp tidigare än den andre. tur att ja har dörr till köket så man försöker att inte störa den andra som sover.
men ialf. den lghten i johannelund, den fick ja ej. ne visste ja väl redan innan, för har för lite poäng =(
men igår kom d in en snarlik lght. la så klart på den. men är redan folk som har lagt intresse på den som har mer poäng än mig, så lär inte gå bra denna gång heller.
och nyss surfade ja lite på blocket... hitta en perfekt lght där. billig, ochh typ bara över gatan där ja redan bor nu idag. men var folk som hört av sig innan mig, så om ingen av dom ville ha lghten så skulle dom höra av sig till mig.

ne, imorn ska ja nog ringa runt till lite olika privata fastighetsbolag o se om d finns något ledigt =)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0