Ledig dag =D

igår så var ja ledig, åkte ner till älskling på söndagkväll. kollade då på beck. typ d ända vi orka, fast ja orkade ju inte, sov mestadels igenom filmen.

igår var vi iväg till rimforsa en sväng, till hans tvillingsyrra. han skulle skruva ur en stol ur hennes pojkes bil, han behöver en till sin 240, som han igår fick tillbaka från verkstaden.
och där så träffa vi på emil. fy vad han växer. ja såg honom för två veckor sedan, o då gick han typ bara något steg. och igår gick han som en tok... fan vad d händer mkt fort på så små... han e inte så liten längre.

sen åkte vi hem till älskling. käka mat o sen kom P. vi satt o glodde på tv. sen blev d en sväng till ICA. där inhandlades det väldigt mkt onyttiga saker. glass, kolasås, maränger o frukt =) mumma blev d =)

idag sov vi länge, o bara käka frukost, sen åkte ja hem till mig. har diskat o lite så , och nu lagar ja lunchlåda (pannkakor).. sen blir d o fixa ordning mig innan dags för jobbet.

puss

Kommentarer
Postat av: Becka

Hej tjejen!

Tack, nu är jag äntligen nöjd med bloggen =) Din är också fin!



Jo, jag bloggar också av samma anledning. För att skriva av mig känslor och för att uppdatera för folk som man inte pratar med så ofta.

2009-02-17 @ 15:50:45
URL: http://becka85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0