mkt shopping

hej!
igår var ja ute på stan efter jobbet. skulle till optikern först. gick bra, ingen förändring på min syn. var skönt, trodde nästan det. 
innan otikern så sprang ja in på Ur o Pen. har länge velat köpa en klockan. men har inte hittat någon som jja fastnat för. Men igår så fanns den där. hittade en lagom stor och lagom brett band. dock var den vit. men stor o kö för o fråga om den fanns i svart lr någon annan mörkare färg. Jag vet hur jag fungerar i vitt, inte alls =) Det fanns en svart, och jag köpte den. Det som var bra var att det var 50 % på alla varor i hela butiken. så klockan kostade bara 199 kr. överkomligt faktiskt.

Efter optiker besöket så gick ja runt lite till på stan... hittade inget direkt. lr ett par jeans som ja blev lite sugen på. men köpte dom ej, får se om d blir någon annan dag.
klockan 17:00 hade ja en träff med S. och tio minuter innan hade ja inget att göra, så tänkte att ja gick upp till galerix på gränden (lr LEO som d heter nu). och där i rulltrappan på väg upp möter jag S, som då är på väg ner i rulltrappen =)
så vi gick ett varv i lite olika affärer innan vi begav oss ner till en thai resturang för o käka lite.
dock blev ja lite besviken på maten. min mat smakade näst in till inget alls. tråkigt, då mat ska smaka lite ialf. och S var väl inte jätte nöjd med sin heller. hon tog en stark, men hon tyckte inte den var stark. men det tyckte jag =)
 
När vi väl hade ätit klart, fick vi säkert vänta 30-60 min för o få betala, då ja fick säga till. Tyckte inte att servicen var sådär jätte bra direkt.
sen var det så jävla kallt där inne med. båda frös, o hade till och med gåshud =s så vi började att gå hem. då fick en upp värmen.
sen när ja kom hem hade B kommit till mig. var trevligt o ha sällskap igen... vill ha dig här jämt.  skönt o ha någon o sova bredvid o allt sånt.
blev att ligga i soffan o softa. mkt mkt skönt.

idag har ja varit en sväng på Ikano. där ja köpte lite blommor till våra toaletter på jobbet. ska bli riktigt mysigt. sen gick ja in på gallerix, där ja hitta min tavla som ja har letat efter. så blev 299 kr fattigare. men men. nu behöver ja ju inte leta längre :D
varför jag skulle till ikano var för att ja skulle försöka hitta en alla <3 dag present till min älskling. vad fan köper man? har frågat alla... inte lätt inte.. men ja tror ja hitta något som han kommer att uppskatta. tänker inte skriva här än vad d var han fick. men kan skriva efter lördag hur han reagerade på min present. =)

ne nu ska ja nog städa lite. sen kanske försöka mig på o sätta upp tavlorna. så ja kan ta en bild på dom så att ni får se.
ha d bäst. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0