ny mobil

idag har jag varit på stan med Linnea. var o käka lite gött och sen strossat runt lite. letade efter en klänning till bröllopet som vi ska på om två veckor. men hitta ingen klänning, men blev ett linne som ja ska spara till då ifall ja inte springer på en klänning som ja vill ha.

vad mitt mål med stan idag var o köpa en ny mobil. och det gjorde jag oxå. en sony ericsson w302. någon som har en sådan? några erfarenheter ? säg gärna till.



nu håller ja på o tvättar. det e snart klart. så ska ner o vika all tvätt. sen ska jag nog ta ett ryck med all packning som ja haft under dessa två semesterveckor. allt ligger utspritt i hela vardagsrummet. =(

ha en bra kväll. puss

Kommentarer
Postat av: Krican

Hehe, hoppas den är bättre än min =) Vet du vad, jag ska kanske (förmodligen blir det så) köpa kanin. Har ringt på två annonser idag men har inte bestämt mig än. En ettåring eller två bebisar.

2009-07-21 @ 18:11:21
URL: http://homooeconomicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0