SEMESTER

ÄNTLIGEN!!!!

nu är den äntligen här, min första semester i mitt liv =) och det blir hela 3 veckor....

första veckan blir det att campa nere i Vimmerby på semesterracet. ska sova i husvagn med älskling och en kompis. blir mkt trevligt... håller tummarna för att d inte regnar =)

sen är d hem till älskling, packa om väskorna o sen på måndagen i andra veckan åka till gotland. blir även där folkrace...

tredje veckan blir o ta d lugnt o bara njuta ännu mer av semestern. så har ni förslag på något kul så bara o säga till.


ne nu ska ja färga håret. sen packa alla kläder o saker ja har för o kunna vara borta i 2 veckor i sträck.

ha d bäst. puss

ps. imorn får ja ett nytt kylskåp =) var bara en månad sedan som d gamla brann upp =(


Kommentarer
Postat av: sandrao

köksbordet+ stolar var ju sjukt billigt. Fast det r inte det snyggaste jag sett men om ja tröttnar är det ju bara att slipa till det & måla om det.

2009-07-06 @ 10:48:32
URL: http://sandrao.blogg.se/
Postat av: Krican

Låter som att du får ett par härliga veckor och jag ser verkligen fram emot våra födslar om några år haha =)

2009-07-06 @ 19:03:21
URL: http://homooeconomicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0