äntligen

idag är den min =)

hämtade ut nycklarna till nya lägenheten idag =)

kändes så underbart skönt när man kom in där... :D
det kändes som om vi kommer trivas där inne.

köket blir d nya bänkskivor, mamma o pappa skänker sina gamla som dom endast använt i någon månad lr två.
sen vill vi tapetsera om i vardagsrummet. får se vad d blir för färg där...
sovrummet kommer bli kanon, längtar så efter min säng =) blir o åka o köpa den nästa vecka, när pojken har tid o komma o hjälpa mig =)

köket blir d oxå lite mer fix med. ska försöka hitta en diskmaskin, för det ska tydligen gå o installera en, även om den personen på stångåstaden sa att d inte gör d. så har ni en diskmaskin så säg till, ska dock vara en liten variant. 50*67 får den max vara.
sen ska det målas lite inne i skåpen i köket. för luckorna e nya o vita, medans hyllplanen har gulnat till sig. så ska försöka få dom vita igen =)

sen ska persienerna fixas oxå, dom är nog från 70-talet lr ngåot =) ne men dom var dåligt, så fort man tog i hållarna o allt så var d flera som gick sönder, så där ska d fixas =)

sen ska dom slipa golvet på torsdag oxå... så vardagsrummet kan vi inte flytta in i förens i mitten av juni någon gång. men kommer nog bli kanon tror ja =)

längtar verkligen tills vi flyttar helt o hållet.  =)

nu ska ja äta jordgubbar o mjölk o fira min lycka =)

puss

Kommentarer
Postat av: Vicki

vad roligt för dig! hoppas ni kommer att trivas jättebra. Kramar

2009-05-31 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0