blir störd...

i morse vaknade jag igen av att det knackade på dörren. även denna morgon min hyresvärd som stod där. även idag ville han att ja skule flytta på min bil... usch, e så trött på o bli väckt, för imorse var ja verkligen skit trött. men gick ialf ut o flyttade på bilen, vill inte att den ska vara vit.
men sen skulle ja somna om, men gick inte heller. för då var tanten ovanför mig uppe o sprang fram o tillbaka i sin lght. som ja sagt tidigare så låter d för mkt, golvet knarrar o gnisslar så j*vla mkt. ska bli grymt skönt o slippa det.

idag bilr d att slappa innan ja ska åka o jobba ikväll. ser på extreme home make over just nu. dom är så extremt duktiga... sen ska ja se på providence, en mkt mkt bra serie enligt mitt tycke... sen blir d o laga några pannkakor tror ja till lunch. sen hem med min dator till mor o far, för med mitt internet går d inte att ladda ner saker. och igår visades nya avsnitt av ONE TREE HILL och GOSSIP GIRLS i usa. så vill se dom=)

sen vill ja rekomendera o kolla på SJUKHUSET kl 19:30 på tv3. för i sju avsnitt kommer dom följa kampen om Victors cancer. Ni kan även läsa en artikel i aftonbladet idag om denna kämpe. Jag kan inte hålla tårarna borta när ja läser victors mammas blogg lr läser denna artikel. Så stöd dom ikväll genom att kolla in programmet. Jag själv får kolla in det på webbtv imorgon, eftersom ja jobbar ikväll...

kram på er....

Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Maila mig är du snäll. Hör du inte av mig idag så imorgon, ska nämligen också jobba kväll.

2009-05-05 @ 12:30:06
Postat av: Linda

Jag kommer hem i helgen, sen kommer jag hem på stinas begravning 1 juni... Min farbror begravs på gotland den 15:de ocj det kan jag inte ta mig till...

Nej, just nu känns det hela ngt tungt, nu vill jag bara att alla ska vara friska och må bra!

2009-05-06 @ 22:48:21
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet inte hur jag kommer göra i sommar, beror helt enkelt på hur mkt jag jobbar...

Ska i alla fall åkla till gotland i sommar och detn prioriterar jag mest just nu. Sen kommer ju mor och bror komma hit en del i sommar och då är ju inte behovet av att komma hem så stort :p

Men den som lever får se!

2009-05-07 @ 09:53:16
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0