Jag måste ringa carina...

igår åkte jag ner till älskling på eftermiddagen. min resa började dock med en bilkö i typ 40 minuter. och under dessa 40 min kom jag kanske typ några hundra meter. tog lång tid att åka förbi 3 rödljus. =(

Men när ja väl kom ut ur denna kö så gick resan bara bra.

väl nere hos älskling så åkte vi till hemköp o handlade lite grillnings mat. skulle ut till tobbe o sofie och grilla o dricka lite. Mkt mkt trevligt. Vid tio halv elva åkte vi vidare. till örsåsa loge. Skulle dit och kolla på Larz kristers. Inte överdrivet med mkt folk. men helt okej faktiskt. och det är rätt kul där, för det är sådan åldersspridning där. allt från 18 åringar till pensionärer... det blir en bra stämning på så sätt känns det som...
iof så drack ja inte speciellt mkt igår, drack två cider under dom 2-3 timmar som vi var hos tobbe. varför var för att ja skulle åka tidigt från kisa för att jobba idag... vi kom hem vid halv 2 någon gång i natt. somna efter 2 någon gång kanske. sen sov ja väldigt dåligt tror ja. men var ändå hyfsat pigg när klockan ringde 06:10 imorse.
sen begav ja mig hem o byte om innan ja åkte till jobbet. jag öppnade imorse, klockan 8. var inte så farligt alls. förutom sista biten innan ja kom fram till jobbet. då var d rikktigt jobbigt att hålla ögonen öppna. väldigt svårt faktiskt... ville stanna o ta luft lr något, men kan inte göra d på motorvägen direkt. men klarade mig ändå fram till jobbet som tur var..

jobbet har idag varit väldigt stressigt o väldgt mkt... vi hann inte gå ut och städa utomhus idag förens på eftermiddagen.. men så är d ibland. man hinner inte. för idag har vi typ stått i kassan och sedan bakat bullar =) det är typ det.

och nu ikväll efter jobbet har ja bara slappat. och sedan packat väskan tills imorn. åker till mina kära vänner i etuna imorn. ska bli kul. väldigt länge sen nu..

ne ska se på tv nu, sen ska ja nog sova tror ja, e grymt trött...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0