parkering

idag har jag verkligen bara slöat... riktigt nice faktiskt. vaknade dock tidigt, lr om 9:30 e tidigt vill säga. men för o vara ledig så e d tidigt. sen har ja skickat in lite fotografier som jag vill ha framkallade. eller lite kan man nog inte säga, blev typ 270 kort lr något=) ska bli kul o få sätta in i album...

sen efter att ja slöat till typ 1-2 så ringde jag till min nästa hyresvärd, stångåstaden, och hörde om dom fått in några parkeringar dit ja ska flytta. och tänka sig, dom hade fått in en... riktigt skönt o ha en åtminstone. dock behöver vi en till, så ska ringa igen om några dagar. så håll tummarna att d kommer in något =)
så när ja hade pratat med henne på stångåstaden tog ja på mig jeansen och vandrade ut till johannelund. för att se vart parkeringen låg. tror ja hittade den. men i så fall sa hon på stångåstaden fel till mig, men skit samma.
=
lite roliga när ja var ute o gick o kom till braskensbro, i trafikljuset kommer älskling med lastbilen. vilken tajming vi hade. dom skulle till valla och leverera ett kök. tur att en inte kör sådant, tungt arbete.

nu ska ja slappa lite. och sen laga mat tills älskling kommer hem. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0