simhallen

i onsdags så var jag och theres i simhallen. började med o simma några längder i motionsbasängen. efter 4 längder var båda helt slut. så vi gav upp, även om d var väldigt skönt samtidigt som väldigt jobbigt. ska nog börja med o simma tror ja. kändes bra efteråt liksom...

sen lekte vi, lr åkte gummibåtsrutchbanan och lekte i vågorna o klagade på att bubbelpoolerna var för kalla =) en riktigt bra dag faktiskt.

sen åkte vi till ica, där vi inhandlade potatis, kött o sås. skulle göra hasselbackspotatis till middag idag. det blev riktigt gott faktiskt... mumma.. och trevligt med matsällskap =)

efter maten följde jag theres till simhallen igen, för hon hade sin cykel där, jag åkte bil dit för det regnade då vi skulle ses. men på kvällen så var d faktiskt jätte fint väder. så följde med henne dit. och sen när ja lämnat av henne gick jag ett varv runt stångån, riktigt mysigt sådär på kvällskvisten. det luktar så gått ute nu oxå när våren är här, speciellt efter att det regnat en hel dag och sedan solen kommer fram. helt underbart.

sen blev d bara hem o sova... det var skönt efter simhallsbesöket, man blir liksom tömd i kroppen känns d som efter en dag i klorvatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0