skrap skrap skrap

detta ljud vaknade jag av klockan halv 9 imorse. o man blir helt förvirrad när man vaknar av något ljud o man hänger inte med vad det kan vara. men idag var d målaren som stod o skrapade bort färg för att sedan måla på ny färg. Något störande o vakna av, för gick ju inte o somna om heller. Eller till slut gjorde jag det. fast då var d bara 30 min kvar innan väckarklockan skulle ringa. så var ju egentilgen inte någon ide o somna om, men gjorde det ialf =)
Det är så skönt o sova =) någon annan som har en annan åsikt?

nu har ja ätit frukost. ska fixa ordning mig o sen åka o jobba några timmar. sen ska ja bestämma mig om ja ska jobba kväll imorn med... borde göra d... för behöver pengarna. men känner att min flyttpackning blir utskjuten hela tiden. skulle packat varje dag förra veckan, men blev inget alls, pga av mer jobb. och denna vecka hade ja tänkt mig o packa o så imorn o onsdag. för jobb på torsdag o sen åker ja till etuna på fredag. så e borta till söndag lr måndag. får se hur ja ska göra. iof är jobbet imorn från 16 till 24... så hinner ju om ja går upp lite skapligt...

ne, nu blir d o fixa ordning sig lite. ha d bäst. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0