farmor besök

efter jobbet igår så åkte jag till mina päron... blev bjuden på äpplekaka... o vaniljsås... o sen var farmor där... var ett tag sen... trevligt trevligt...

hmm, jag har mkt o fundera på just nu... min framtid kommer kanske se annorlunda ut... men jag kan inte bestämma mig om det... och tänker inte skriva vad det handlar om exakt, för vissa bör inte få veta, och jag vet att några/någon av dem läser här ibland.

så vi får se hur d blir, ska ta reda på lite mer om det i veckan som kommer tänkte jag....

idag jobbar ja till 21... sen hem till mor o far o byta bil, tillbaka till min bil...

sen händer inte mkt... imorn ska vi till kisa på lite mat. annars händer inget spec i helgen. funderade på om ja ska på höstmarknaden i skärkind på söndag. för annars vet ja inte vad som händer i helgen.måste passa på o göra saker, sen jobbar ja tre helger i rad...

ska se tv nu innan dags o åka o jobba om en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0