Elm

igår åkte ja in för o inhandla ny mobil...

men historien började såhär:

i fredags åkte mamma och jag in till norrköping media markt o skulle kolla på en mobil åt mig.. jag bestämde mig för den som ja tittat ut och sökt infortmation om hemma. så killen där beställer en åt mig och jag betalar en handpenning på 100 kr.
leverans skulle vara i tisdags. de hörde inte av sig, så igår eftermiddag ringde ja o frågade efter den. då säger dom att den inte går o få tag i. nehe. vad göra nu. så ja satte mig o åkte in, fick tillbaka handpenningen, och så valde jag en annan mobil, som ja hade haft som alternativ då ja sökt på mobiler hemma.
så jag tog den här andra o betala o åkte hem.

får väl se om ja blir nöjd, hitills är jag det.



någon som har någon erfarenhet om denna???

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas att den fungerar bra, vad hände med din gamla?

2010-08-06 @ 08:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0