springtur

idag efter jobbet så åkte ja hem... o under bilturen så blir ja stucken av en geting... aj... hade ingen aning om att den fanns i bilen, o inte att den satt i på mitt huvud, där ja skulle klia mig, och den stackaren blev nog jätte rädd så han stack mig... stackarn... itne så lätt o köra bil o bli stucken ska ja säga... tur d inte hände något.

och det var ju inte direkt skönt. satt o svor där för mig själv, för att d gjorde så himla ont.

när ja kom hem så hade d lagt sig lite, så ja bytte om från arbetskläder till träningskläder och begav mig ut i det fina vädret på en liten springrunda. gick ner till ån... jätte mysigt var d där, och det ja tänkte på var att det var väldigt många som motionerar runt ån just, i alla åldrar... och många som har sin käraste o går lr springer med. jätte romantiskt.

tog lite kort på vattnet när ja gick förbi oxå...







jätte fint är d verkligen...

häftigt att ändå bo mitt i stan men ändå ha detta så nära... jätte mysigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0