trevligt sällskap

idag har dagen bara flytit på... vart tar tiden vägen??

slöade o städade lite här hemma på dagen... sen gick ja på eftermiddagen över till en kompis... följde med över till hennes lägenhet, hon bor hos pojken men har egen lägenhet oxå. så var där för första gången och vi hämtade hennes post...

sen gick vi hem till dom igen... där vi snacka skit ett tag. sen kom vi in o prata om mat... vad ska man äta idag.. hmm... min kompis nämnde pizza... vad gott... hon pratar med killen sin, och dom bestämmer sig för o äta det... och jag är inte sen på o hänga på... så vi beställde mat... sen hem till dom igen och åt det och kollade på toy story 3... riktigt rolig film... dock måste ja se den igen, för var tvungen att gå, då jag skulle få besök, så hann inte se slutet...




sen har jag haft lite besök här hemma... vi har kollat på tv... blev halv åtta hos mig... helge är en sådan skön kommentator :D
sen blev det bonde söker fru...
sen bläddrade vi lite bland efterlyst och greys anatomy... så har varit en mkt TREVLIG dag och kväll idag...

tackar alla inblandade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0