underbart

nu har även en till helg gått... o var har man styrt med då? jo i fredags var två kompisar över här hos mig, käka god mat... prata killar o annat :D

lyssna på musik o drack vin o åt kex :D

var en riktigt rolig fredag... satt o leta gamla klassiker låter... o tänkte tillbaka på gamla tider...









det där är bara några låtar som vi kom på :D



lördagen så mådde ja lite dåligt.. hängig... så ja låg i sängen o satte igång en film hela förmiddagen... blev landet för länge sedan :D älskar de filmerna... :D

sen kom älsklingen o gjorde mig sällskap, han hade varit på julbord med jobbet på fredagen... så vi såg ännu en film av landet för länge sedan. sen gjorde vi oss iordning och åkte neråt hans hem... först ett stopp hos en kompis till honom... hjälpte dom o sätta upp en tv på väggen...

sen var vi en sväng hos hans  syster.. resterande lördag var det bara slötid i soffan...



söndagen så jobbade gulleplutten... ploga snö...
så ja sov hyfsat länge... sen åkte jag neråt kisa och lämnade en madrass till mitt ex... o hälsade på en sväng hos louise oxå. casper sov dock så honom fick ja inte träffa... =(

sen blev det lunch hos gullets syster, mkt trevligt. :D
fick även sen träffa hans päron, d var oxå trevligt.
så nu är det hans tur o träffa mina päron :D

sen under lördagskvällen någon gång så tappade jag en lins... såg inte speciellt mkt kan ja tala om, o så gick jag hela söndagen. så åkte till stan o hämta nya linser. sen tillbaka till gullet... stannade o handlade lite mat åt oss oxå på vägen, blev enkelt, grillad kyckling o potatissallad :D
det verkade som att det var uppskattat... det var han värd efter att jobbat hela dagen :D



nu sitter ja hemma igen... jobbat idag och sen varit på fika hos mamma o pappa och sen varit på synundersökning... hade fått sämre syn som jag har trott... inte bara lite heller... just nu har ja synfel -2,25 på båda ögonen, men nu hädan efter skall jag ha -2,75... oftast brukar man gå ett hack i taget när man får sämre syn, men jag har gått två.. inte bra... hoppas det inte blir ännu sämre dock :(

nu ska ja ta tag i o fixa lite innan gullet kommer hem... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0