bilfan....

i söndas morse när ja skulle gå ner o starta bilen för o sen åka o jobba, så ville inte bilen hoppa igång. Min radioantenn har varit tråsig länge, och nu i helgen har den strular ännu mer än vanligt. motorn till den har stått och gått hela tiden, går inte o få tyst på den. det var just detta osm hade hänt natten mellan lördag o söndag. den hade stått och gått hela natten, så det fanns inget batteri kvar i bilen, så han starta inte.

o vad fan gör man? pojken är inte hemma. vem ska hjälpa mig, ja ska vara på jobbet om 30 min.. hmm... mitt i allt kommer en bil in på parkeringen, ja e fräck o frågar om han har startkablar och om han skulle kunna hjälpa mig o få igång min bil. han var mkt snäll o hjälpte mig. men först fick vi börja med o försöka puta ut min bil från min parkeringsplats. jag kör alltid in bilen, kanske man skulle börja med o backa in den ?

men vi fick ut min bil till slut,. men var tungt... men vi klarade det. sen kom det en tredje granne, han brukade oxå ha problem med sitt batteri nu när d varit så här kallt. så han kunde inte heler starta sin bil. men vi började med min och sen hans. vi fick igång båda.

så ja vill säga ETT STORT TACK till personerna som var med o hjälpte mig. tack så mkt.


Kommentarer
Postat av: Linda

nej, jag måste se det på sängen först och den står hemma hos hjärtat så det får bli på fredag -annars skickar jag tillbaks det -den som lever får se :P

2010-02-23 @ 12:33:22
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: vicky

hihi ja speciellt när man är jätte trött. jag får göra det=)

2010-02-23 @ 17:10:02
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: vicky

jag hoppas det, tack så mkt.

2010-02-24 @ 11:58:18
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

sällan

2010-02-25 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0