hemma igen

 och rikare på saker ... för fattigare blev jag inte, betalade med presentkort som jag fått i födelsedagspresent för en månad sedan...

det ja fick med mig hem är :



massa smycken o hårsaker


fint halsband från glitter



halsband från glitter och armband från kicks



och två diadem ifrån kicks



även ett hårband från kicks



inhandlade ett nytt förkläde på åhléns



två nya bhar, en utan axelband



handlade oxå en present till lisa, som fyller år nästa vecka... så blir väl lite till kalas då tror ja. nyfiken lisa???



sen inhandlade jag oxå ett par nya jeans... men visste inte hur ja skulle fota dom, så struntade i det.


ne nu blir d mat... hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0