15 min

idag har ja presterat något som ja inte gjort tidigare, lr tidigare har ja gjort d, men mkt mkt mkt länge sen...

kände att ja behövde pressa mig själv lite på träningen idag. så ja började med o springa på bandet idag... innan styrketräningen sprang jag i ca 5 min, för sen kom ja emot stopknappen o så då stanna allt o ja gick till de övriga maskinerna istället.

sen körde ja lite hårdare även på maskinerna, tog några extra drag och höjde sista omgången med vikterna.
sen ställde ja mig på bandet igen, och denna gång så gick ja i rask takt, 5 km/h, i ca 5 min, sen höjde ja hastigheten och sprang i 10 minuter, först på 7 km/h, sen höjde ja till 8,5 km/h sista minuten, så när ja sprungit klart var ja helt slut, hade blodsmak i munnen. men efter lite vila på stretchinghörnan så var man på banan igen :D

så nu ska ja springa varje gång jag är på gymmet oxå. behöver träna på konditionen, för den är UR dålig...

nu blir d uppehåll på träning fram till nästa vecka.. jobbar sådana tider så ja inte kan träna innan lr efter. tråkigt. men kan behöva vila kroppen nu, så musklerna kan ta igen sig. så kör vi hårt igen nästa vecka... minst 2 ggr...

skulle kunna gå ner o bara springa på bandet... får tänka på d...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0