vårblommor

Idag har ja slöat på förmiddagen... behövdes kände jag!

sen har ja skrivit matlista för alla måltider för denna vecka o nästa. sen åkte ja o handla utefter den. jag tycker d är rätt roligt o gå på maxi o kolla på allt o inte behöva stressa...

när ja var på maxi så kände ja för o inhandla lite nya färglada blommor. har bara massa gröna växter... så nu blir d lite färg på placet =)

vad tycker ni? får ni lika mkt vårkänsla som jag?

0-269df1821f2cf3048bf9267dfdac3301.png

de två bakre blommorna är påskliljor... så lite påsk blir d här hemma när dom slår ut med =)

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

så härligt med blommor o vilken bonus att de lever, mina ser lite trötta ut efter en hård vinter. KRAM LINNEA

2010-03-17 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0