fin lördag

idag har man som sagt var jobbat. varit en låååååååååång dag idag... lite folk... fast det innebar ju att man hann fylla hela butiken ordentligt...

men varje gång man kollat på klockan så har den typ stått stilla... usch... men ens tankar har varit mest hos mina vänner hela dagen... två helt underbara sötnosar har ju kommit till världen... liten Liv och en Liten Max... dom små sötaste bebisarna  ever... vill träffa dom NU!!!!!

efter jobbet städade jag lite, lr mest plockade ordning och tog hand om disken från igår... sen kom en kompis hit, lr rättare sagt, jag åkte o hämtade honom på stationen...
sen var ju frågan vad vi skulle hitta på... jag kom på att ja var hungrig... så det blev o komma på något o äta... hmm... fick bli klyftpotatis och kyckling i ugnen... mumma blev det... och det verkade mkt mkt uppskattat faktiskt... ingen av oss sa ett ord medans vi åt... =)

till maten såg vi även en film. blev wallander, jokern... hade sett den innan, men man kommer aldrig ihåg hur dom slutar. o fel hade vi =)



sen skjutsade ja ner honom till stationen igen... när ja kom hem har ja diskat efter maten... och sen fixat med pappas farsdagpresent tills imorn.. hoppas det blir  uppskattat... lägger upp bilder på det imorn =) för lägger ja upp det nu så vet han ju =)


nu ska ja gå o lägga mig tror ja... e faktiskt trött... ska bli skönt o sova till 10 imorn åtminstone :D men lär väl vakna vid 7 lr något kan ja tänka mig :D
godnatt världen puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyckling är bland det godaste man kan äta. :P

2010-11-15 @ 23:20:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0