iphone

igår startade jag upp min nya mobil... det var dock inte så lätt som jag trodde :(

men efter massa timmar så har jag fått allt o fungera...
det ända jag är lite missnöjd med är att man inte kan gå in på bloggen o blogga... måste komma på hur man gör...
för man kan gå in här på hemsidan o logga in som vanligt och allt. men man kan bara göra en rubrik. man kan inte skriva i själva detta fält som man skriver texten i... så är det någon där ute som kan lite mer om sånt här?? så säg gärna till...



men än så länge är jag jätte nöjd... :D
nu väntar jag bara på att få börja använda den. ska föra över mitt gamla nummer till den... och det kommer o ta några dagar... så iphonen leker ja med när jag är hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0