tempur

har idag äntligen gått o köpt mig en ny bäddmadrass... för den jag har idag är mitt exs, så han ska få tillbaka den. men det är några dagars leveranstid på madrassen... förhoppningsvis skulle den komma på torsdag tror jag. ska bli intressant och se om man sover bättre... för det är en madrass som formar sig efter kroppen...



denna madrass är 9 cm hög... och innehåller memoryskum, det är det som gör att den formar sig efter kroppen.

just nu var d kampanjpriser på denna madrass... brukar kosta 3599 kr... men var nu nersatt till 3000 kr... helt ok... 
åkte till ikea o kollade på en snarlik madrass, den var något mindre "hög" lr vad man nu säger och kostade nästan lika mkt. så jag kände att d var värt o lägga några hundra extra..  man tillbringar ju ändå väldigt mkt tid i sängen...mer än halva livet om man ska säga lite mer exakt...

så nu vill jag ha den :D


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gjorde du rätt i. Den är säkert superskön!!!!

2010-11-21 @ 19:20:46
URL: http://asacornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0