Äntligen ledig helg. Denna helg blir en f...

Äntligen ledig helg. Denna helg blir en fartfylld sådan. Imorn kl 11 går mitt tåg upp mot huvudstaden. På vägen upp blir det att kolla film. Sen kl kvart över 1 skall jag vara framme om inget händer. Väl där möts jag av johanna. Då blir det lunch på stan och att gå runt i butiker. Sen ska vi på bio på kvällen. Inte bestämt film än. Men vi väljer bland puss, i rymden finns inga känslor och grown up. Lördagen blir oxå stan. Har dejt med linnea, en kompis från linköping som idag pluggar i gävle. Hon skulle ner till sthlm då. Så en fika passar perfekt. Samtidigt blir det att träffa fia, en barndomskompis som flyttat till sthlm för att jobba. Linnea hade även med sig sin karl. Ska bli trevligt att träffa honom. Sen ska det partas på lördagskvällen. Ska bli kul att se vad sthlm har att erbjuda. Söndagen blir nog lugn. Mitt tåg hemåt går igen vid 12.40 om jag inte minns fel. Nu är jag nästan hemma. Blir att packa det sista sen sova några timmar. Godnatt på er. Puss


Kommentarer
Postat av: Emeliié

Jag med.. MASSA snö :)

2010-09-20 @ 16:11:44
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: maja

VA?! hade jag väl verkligen inte?? sàhär du raggar läsare eller?

2010-09-20 @ 17:04:16
URL: http://majahard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0