fest två dagar i rad....

i fredags var d som sagt kräftskiva. den var ju grymt bra. men inte hade man tid o vara bakis inte. nej, ja o mamma åkte till ljungsbro för o kolla in marknaden. men d var inget o ha kan ja säga, så blir inte o åka dit någon mer gång ialf.

sen åkte vi till maxi... jag skulle inhandla inför ett kalas ja hade ordnat med till på söndagen...

sen sov ja hemma på soffan på eftermiddagen, lite små sliten om man säger så. men vid 20:30 tiden, närja har dragit på mig mjukisbyxor, filt o skulle sätta igång en film, så pratar ja med fia på facebook. hon säger att hon skulle dricka lite, och ja var lite sugen på sällskap, så ja drog på mig jeans, sminkade mig lite snabbt o packade en påse med dricka.. gick över, hon bor 2 min bort, så så långt tänkte ja att ja orkade gå.

var mkt trevligt där. o väl där bestämde vi oss för o gå ut på krogen, ja skulle då träffa lite kompisar från mantorp, de skulle komma till stan, och d var inte igår som vi sågs. så va fan, krogen två dagar i rad, vad gör d, nu när man e nyligen singel o allt =)

så vi var nere på stna vid 23:30 tiden tror ja. väl där tar vi ut pengar o sen går in på platens där mina vänner är. så himla sjukt kul o träffas igen. hoppas vi kan fortsätta ses mer.
träffade en hel del man kände ute då faktiskt, alla verkade vara på platens. trevligt.

sen drog de flesta vid 1 tiden, då de från mantorp var tvungna o ta tåget =(
men ja o några var kvar ett tag till. mkt trevligt, sen gick vi ner till stationen, där ifrån tog ja en taxi hem. väl hemma ät ja lite mat, o fastnade vid datorn, en hel del folk som var online :D o de flesta av oss var väl inte direkt nyktra, men vad gör väl det, d var ju lördagkväll =)

så denna dag blev nog oxå klockan 05:00 tror ja innan ja somna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0