kräfskiva

i fredags hade vi kräftskiva med bästaste tjejerna...

vid 17 tiden träffade jag johanna, vi gick tillsammans ner till stan, där vi träffade alexandra. sen gick vi ett varv på bolaget. måste ju ha lite dricka om man ska äta kräftor. så det inhandlades.

sen fortsatte vi vår promenad upp till priso, där resterande ur gänget väntade, vi skulle inhandla allt som hade med maten o göra.



orka gå o bära på all dricka, nej, vi tar en vagn =)

väl där inne inhandlades kex, ostar och salladstillbehör.

sen gick vi hem till emma där vi skulle spendera kvällen...









sitter vi alla o snackar lite skit innan maten...

 salladen, som blev grymt god, fast att dne bestod av lika mkt frukt som sallad :D

och de goda kräftorna :D



hela fina gänget...

hela kvällen sen så satt vi o små åt, drack o snacka skit. sådär som d ska vara på tjejkvällar :D helt underbart.

klockan blev halv 2, då fragar ja resterande tjejer, "skulle inte vi ut på krogen"... jo... oj, vilken fart d blev på oss. bäst o gå om man ska hinna med något.  men var väl inte nere förens vid 2 tiden kan ja tänka mig. gick in en sväng på platens. var väldigt dött där om ja ska säga min åsikt... gå inte dit på fredagar. :D

vi som var kvar till sista var jag o alexandra. vi väntade in sista bussen 03:15...
men väl hemma så käkade ja lite o sådär... tror klockan blev 05:00 innan ja la mig i sängen, sent =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0