ommöblering

fick för mig idag att ja skulle möblera om på sofforna...

första försöker blev såhär...



det kändes lite ihoptrycks kanske...  blev inte hundra nöjd...

men kom då på en annan lösning.. kolla såhär har ja nu...



vad jag har ändrat på är platsen på 2 och 3 sitsdelarna...


varför ja vill möblera om är för att ja ska sen ställa in ett fett matsalsbord tänkte jag. när bardisken åkt ut.
och om ja hade haft kvar sofforna som jahade dom  så hade det inte fått plats och då hade ja fått göra mig av med fotöljen. men såhär så tror ja att man får plats med ett bord utan att det blir trångt... håller tummarna...

nu blir d duschen, sen göra sig iordning för en tur ute på tornby...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0