kommentarsvar

linnea om kommentarsvar:
jag kryper till korset och erkänner att det anonyma inlägget kom från mig (glömde visst att fylla i någon rad...) Det ser riktigt gott ut. blir allt lite inspererad! Skönt att lägenhetsbesiktningen gick bra och nu är det bara o se fram mot nya lägenheten. ska bli så kul att se den. fast har jag berättat att jag redan har varit där? jag hade en märkligdröm då jag var o hälsade på hos er och var riktigt avundsjuk över hur fint ni hade det. kram

hehe... antog som sagt att det var du... inte så svårt o lista ut =)
maten ja gjorde idag var oxå mumma god... blev köttfärsås... men ja åt nog lite väl mkt av den, var tvungen o ta om då den blev jätte god... men jag tog även om mer sallad, så så onyttig var ja ju inte =)
Jag ser jätte mkt fram emot den nya lägenheten. var på ikea idag och hittade massa roliga saker, som jag antagligen kommer o köpa sen, inte nu... vill inte ha mer saker o flytta i onödan.
hittade precis den tvättkorg som jag hade tänkt mig :D



denna är på hjul som jag vill ha, och sen är det två fack i den, så man kan dela upp tvätten, mörk o ljus. kommer nog bli kalasbra tror jag. =)

så vi bodde fint i drömmen? hoppas att du kommer och tycka likadant sen när du har varit där. Tjejen som var o besiktigade min lägenhet hade haft hand om dom lägenheterna i flera år, men inte längre. men hon tycker att dom är jätte fina, så nu ser ja ännu mer fram emot flytten... ska försöka o börja packa nästa vecka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0