besök

idag skulle jag hänga med mamma till optikern. hon skulle vara där kl 10... så ställde klockan på 9. när mamma var påväg för o hämta mig så ringde optikern o sa att mamma inte kunde komma förens kl 11:30... så mamma fick komma upp till mig iställlet...

så för min del blev det att städa lite fort... var mest o plocka upp kläder o bädda sängen. blir stökigt när mna knappt är hemma, utan bara hemma o vänder o byter kläder. detta för att jag varit hos älskling sen i fredags tills igår eftermiddag.

vi hade middag med hans föräldrar i lördags. var mkt trevligt. o verkade som att dom uppskattade det oxå. får vi göra någon mer gång!

maten som serverades var potatisgratäng och fläskfilé. till efterrätt blev det glass med varma hallon.

nu tänkte jag åka o jobba lite, och matlådan idag består utav maten som vi åt tillsammans i lördags, så lite lyx såhär på veckostarten. ska även idag begära om semester, då vi åker till thailand den 24 mars till 8 april. ska bli så underbart! längtar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0