Nu har d gått en månad, en månad med den b...

Nu har d gått en månad, en månad med den bästa, Filip. Vad har denna månad då bestått utav, jo den börja med pulkaåkning och bowling som vår första dejt. Vi hade jätte kul ihop. En underbar dag/kväll. Sen har vi varit ute o dansat ihop. O d var superkul. Sen har d varit mkt jobb o vardagsbestyr. Hälsat på hos mina vänner, och dom tycker mkt bra om älsklingen, så jag e överlycklig. Sen har d varit jul, min present jag fick var att klappa varg. Det var verkligen en överraskning, hade aldrig kommit på en sån sak, men var häftigt. Blev ett varv i tropikhuset med. Sen har jag träffat Filips syster o föräldrar, mkt trevliga. På nyår var vi en sväng hos mina föräldrar, o d verkar gått bra, :) Sen hos älsklings kompisar, fick underbar 3rätters o väldigt gott sällskap! Den här månaden har varit fantastisk, vad skulle jag göra utan dig älskling? Tack för att jag får vara din. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0